Wij rekenen vaste, jaarlijkse tarieven voor het gebruik van onze modules. Deze tarieven zijn afhankelijk van het aantal gebruikmakende agenten en het aantal modules. De tarieven zijn niet afhankelijk van het verbruik. U wordt dus op geen enkele wijze door ons gelimiteerd in het aantal naverrekeningen of formulieren. Meer informatie over onze tarieven? Neem dan contact op.
De FinConnect-applicatie draait op een zeer goed beveiligde verbinding, permanent gebruikmakend van een https-verbinding middels de nieuwste veiligheidsprotocollen en standaarden. Daarnaast is de omgeving van de applicatie zo geconfigureerd dat deze een A+-waardering krijgt voor de beveiligde verbinding. Naast de veilige verbindingen draait FinConnect volledig 'in de cloud', waardoor downtime eigenlijk nooit voorkomt. Ook hebben we onze omgevingen ingericht om elke 2 uur een volledige back-up van alle data te maken en op te slaan.
FinConnect is naar eigen inzicht in te richten met eigen logo en is te bereiken via uw eigen domein, bijvoorbeeld tools.uwagent.nl. Daarnaast werken we op dit moment hard aan de mogelijkheid om de gehele applicatie in uw eigen huisstijl te presenteren. Uw eindklanten hoeven nergens te zien dat u uw naverrekeningen en formulieren faciliteert via FinConnect.
Nee. Doordat FinConnect geen rechtstreekse koppeling hoeft te leggen met ANVA, DIAS of enige andere verzekeringsapplicatie kunnen wij met alle achterliggende softwarepakketten werken. U levert uw data aan binnen de FinConnect omgeving aan de hand van een vaste structuur, waarna wij de rest regelen en indelen.
FinConnect houdt uitgebreid bij wanneer uw klanten gemaild zijn en waarover. U kunt bijvoorbeeld zien wanneer uw klant is geinformeerd over de naverrekening, of de mail goed bezorgd is en zelfs of deze door de klant geopend is. Zo weet u altijd waar u aan toe bent en hoe ver de klant in het proces is.
Het aanvragen van een demo is geheel vrijblijvend. We proberen tijdens werkdagen altijd binnen 24 uur contact op te nemen.