Sluiten
Module Slimme Formulieren 2 maanden op proef

Scrollto

Aanmelden proefperiode

FinConnect kent een standaardkoppeling met diverse pakketten. Daardoor kunnen op eenvoudige wijze vooraf ingevulde formulieren met klantgegevens uit uw systeem naar relaties worden gezonden. Deze koppeling is in korte tijd geactiveerd, waarna er direct gebruik kan worden gemaakt van de beschikbare formulieren van FinConnect. Denkt u aan: schadeformulieren particulier en zakelijk, waardemeters van verschillende verzekeraars, digitale aanvraagformulieren, digitale slotvragen, SEPA-formulieren, opzegformulieren, autorisatieverklaringen, onderhoudsformulieren, enz.

Daarnaast zijn er iFrame formulieren voor uw website beschikbaar.

De formulieren zijn slim, waardoor relaties zoveel mogelijk alleen de echt relevante vragen worden gesteld. Bij een waterschade wordt niet om een politierapport gevraagd, bij een inbraakschade weer wel.

Lees hieronder de ervaringen van collega FinConnect gebruikers.

U kunt gratis 2 maanden gebruik maken van de module slimme formulieren met onze standaard formulieren. Voor het aanvragen van deze proefperiode kunt u onderstaand formulier invullen.

Wat klanten zeggen over FinConnect.

  • “Wij werken bij Bles & Van der Does al ruim een jaar met de formulieren van FinConnect. Naast de standaardformulieren (schadeformulieren, aanvraagformulieren/digitale slotvragen) gebruiken wij ook een aantal onderhoudsformulieren en opdrachtformulieren voor dienstverlening. De koppeling vanuit ASSU werkt prima, en de ervaring leert ons dat onze relaties veel sneller reageren op de voor een groot deel al vooringevulde formulieren”.

    Danielle van der Does, werkzaam bij Bles & Van der Does
  • Als gebruiker van ASSU werken wij nu een geruime tijd met de formulieren van FinConnect. In de communicatie met onze klanten levert dit een aanmerkelijke verbetering op. We krijgen formulieren van onze klanten sneller terug. Dit geldt niet alleen voor de schadeformulieren maar ook voor het digitale aanvraagformulier, waarbij ook de relevante slotvragen worden gesteld.

    Auke Meinema, adviseur schadeverzekeringen bij Van Wieren Adviseurs.
  • Wij werken naar tevredenheid met de slimme formulieren van FinConnect. Het proces van schade melden is hierdoor een stuk klantvriendelijker en sneller geworden. Met de formulieren voor digitaal aanvragen van verzekeringen hebben wij ook een stuk efficiency gerealiseerd. Samen met de offerte voor de schadeverzekeringen ontvangt de klant een formulier om digitaal de relevante slotvragen in te vullen, wij krijgen nu getekende aanvraagformulieren veel sneller terug.

    Paul Vermeer, directeur Kros Knipscheer & Vermeer
  • zie artikel in ANVA : magazine over mogelijkheden FinConnect in relatie tot zorgplicht : https://anva.nl/nieuws/slimmer-sneller-en-beter-voldoen-aan-je-zorgplicht/

  • “Het versturen van de digitale schadeformulieren van FinConnect (de Slimme Formulieren) vanuit ons systeem werkt uitstekend en onze relaties zijn ook tevreden met de makkelijk in te vullen formulieren. Eventuele wensen/aanpassingen worden serieus opgepakt en waar nodig doorgevoerd. Ook blijft FinConnect de formulieren verder ontwikkelen. Een absolute aanrader!”

    J. Naaijen - Van der Straaten’s Assurantiekantoor
  • "De papieren rompslomp voor de klant en onze eigen organisatie heeft plaatsgemaakt voor een moderne, digitale wijze van communiceren. De tools zijn flexibel en klanten zijn enthousiast. We zijn erg tevreden met deze module."

    R. Wiek - Eijgendaal & van Romondt
  • “Sinds een aantal maanden gebruiken wij FinConnect naar volle tevredenheid. Het is fijn dat we nu snel een antwoord krijgen op de door ons aan de klant gestelde vragen via een digitale weg. Onze suggesties voor aanpassingen van het product worden serieus bekeken door FinConnect en soms ook toegepast. Dat zorgt voor een nog beter product! Deze digitale wijze van communiceren past zeer goed bij ons bedrijf!”

    M. Hennequin - Tinke Assurantiën
  • Sinds kort gebruiken wij FinConnect intensief bij onze schadeafhandeling. FinConnect stelt ons in staat om vanaf de schademelding de klant direct te informeren over verschillende eigen risico’s en bepalingen in de polisvoorwaarden. De diverse mogelijkheden (agendering/digitaal ondertekenen etc) om allerlei acties hier aan te koppelen stelt ons in staat het aantal minuten per schadedossier significant te verlagen. Perfecte combinatie van persoonlijk contact met de klant en snel en foutloos werken! Daarnaast is er door FinConnect alle tijd vrij gemaakt om ons te helpen met het verder ontwikkelen van de formulieren. Kortom; erg blij met FinConnect!

    Arjan Broer - van 't Riet Verzekeringen
  • FinConnect Slimme Formulieren en Nazorg. GHW gebruikt al een aantal jaren de Slimme Formulieren voor met name Schadebehandeling. Het gemak van zowel de formulieren als het dashboard, heeft er toe geleid dat steeds meer toepassingen zijn ontwikkeld. In een digitaal tijdperk, gericht op gemak zijn de Slimme formulieren voor zowel GHW als onze klanten een uitkomst. Inmiddels vragen wij UBO verklaringen op, SEPA machtigingen en accepteren wij volledige Particuliere Schade pakketten a.d.v. Slimme formulieren met slotvragen. Zo draagt dit systeem, naast gemak voor onze klant, ook bij aan onze doelstellingen op het gebied van Duurzaamheid. Geen PDF’s meer printen, invullen en scannen om per mail weer terug te sturen. Ideaal. En toch, er ontbrak nog iets en toen kwam Corona. Ons bedienconcept is al sinds 2015 ge-ent op Desk Accountmanagement, dus de “opkomst” van de Cliënt Officer is ons al lang bekend. Dat bood een voordeel tijdens die bizarre periode waarin klanten niet bezocht konden worden door wie dat nog steeds als belangrijkste methode hanteert. Gevoel en contact houden met je klant, kan ook anders. Wij doen dat dus al jaren en het bevalt aan beide kanten heel goed. Uiteraard werd contact in Corona tijd nog belangrijker, want wat speelde zich allemaal af bij onze klanten? Werk en privé balans, werkgelegenheid, verbouwingen etc. Een mooi moment om de wens van een Particulier Onderhoudsformulier versneld te vervullen, althans zelf te ontwikkelen. Op die manier informeren wij digitaal naar diverse zaken bij onze klant. Dat wat we al weten vullen we alvast in d.m.v. de koppeling met ANVA, met natuurlijk de mogelijkheid om dit te wijzigen. Aan de andere kant leren we steeds meer van onze klant op het gebied van verzekeringstechnische acceptatie criteria. Dat biedt advieskansen. Nazorg is natuurlijk een veelgebruikte term voor dit principe, maar krijgt in onze branche helaas vaak een nare smaak mee. Zijn we ons alleen aan het indekken op die nazorg en zorgplicht? Ik denk en vind absoluut van niet, want wij proberen te voorkomen en hebben oprecht interesse in onze klanten. GHW verzekert immers Persoonlijk, dus we willen onze klanten goed kennen. Ik noem het dan ook liever Voorzorg. Uiteindelijk werkt het met verkrijgen van data altijd hetzelfde. Wat doe je met de informatie? Nou, wij zorgen dat de risico’s bekend zijn en adviseren waar nodig een verzekeringsoplossing. Uit voorzorg, want dat onzeker voorval blijft toch een vervelend fenomeen. Inmiddels zetten we de puntjes op de i voor een Zakelijk Onderhoudsformulier met dezelfde doelstellingen.

    Sander van Alphen, GHW
  • Van Willigen Hypotheken & Verzekeringen, Fabien van Willigen: Sinds een aantal maanden werken wij met de slimme formulieren van FinConnect. Wij hebben o.a. veel voordeel door het inzetten van een offerte-aanvraagformulier voor offertes van NH1816, de klant kan nu digitaal de relevante slotvragen invullen die met de offerte worden meegezonden, waardoor wij sneller het aanvraagformulier retour ontvangen.

    Fabien van Willigen
  • “Wij maken al langer gebruik van de slimme formulieren van FinConnect, en de koppeling vanuit ASSU. Zo ontvangen onze relaties zoveel mogelijk vooringevulde formulieren. Naast de standaardformulieren voor oa schademelden maken wij sinds kort ook gebruik van de mogelijkheid om met een slim formulier offertes naar onze relaties te sturen, wanneer de klant accoord is met ons voorstel kunnen digitaal alle relevante slotvragen worden gesteld, en kan zo het aanvraagproses efficiënt en vooral ook klantvriendelijk worden afgerond, zonder lastig invulbare PDF-formulieren. De digitale handtekening van de klant op het slimme formulier formaliseert ook de aanvraag!”.

    Susanne Wertenbroek – van Sommeren, Assurantiekantoor Wertenbroek – Wijchen

Snel aan de slag met FinConnect?

Vraag vrijblijvend een demo aan om de voordelen van FinConnect te ervaren.

Vraag een gratis demo aan

Sluiten

Vraag een gratis demo aan

Het aanvragen van een demo is geheel vrijblijvend. We proberen tijdens werkdagen altijd binnen 24 uur contact op te nemen.







    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]